Повернення та обмін

Ви маєте можливість повернути товари протягом 14 днів з моменту їх придбання.
Згідно з Наказом Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року №103 «Про правила продажу товарів на замовлення за межами торгових або офісних приміщень», ми зобов'язуємося повернути сплачені Вами кошти не пізніше ніж за 30 днів з моменту письмового повідомлення про повернення та повернення товару.

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом«Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарівздійснюється за домовленістю.

склад Нової Пошти:

Дніпро, відділення №51 (Адреса: просп. Гагаріна, 105Б.)

Повернення грошей здійснюється: на карту Приват або на карту іншого банку.
- Винятково тій особі, яка здійснювала оплату: ПІБ повинні відповідати покупцеві (!).

Забираючи товар із відділення Нової Пошти, ви автоматично погоджуєтесь з якістю та комплектацією товару. Переконливе прохання перевіряти надсилання при співробітнику кур'єрської служби/кур'єрі.

Відповідно до закону «Про захист прав споживачів» ми перерахуємо Вам гроші не пізніше ніж через 7 днів після прибуття посилки на склад магазину.

Після відправки повернення обов'язково повідомте нашому оператору номер декларації (ТТН) у Viber, телефоном або електронною поштою.

Умови повернення товарів належної якості

Умови обміну/повернення товару належної якості: Споживач має право обміняти або повернути непродовольчий товар належної якості у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром. Споживач має право на обмін та повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки. Обмін та повернення товару належної якості здійснюється у разі: якщо він не використовувався; якщо збережено його товарний вигляд; якщо збережено споживчі властивості, пломби, ярлики; у разі обміну чи повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець оплачує транспортні послуги. З будь-яких питань та претензій, будь ласка, зв'яжіться з нами

Згідно Закону«Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинномуПерелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

загальні положення

Обмін товару можливий протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання товару та платіжного документа.

Повернення товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості мають на увазі товар, який є несправним або не доукомплектованим. Відмінність елементів оформлення та дизайну від елементів дизайну, вказаних на сайті, не має на увазі несправності товару.

З усіх питань щодо повернення замовлення просимо Вас зв'язуватися з нами на адресу електронної пошти shop.familybox@gmail.com. Співробітник нашої компанії зв'яжеться з Вами для вирішення ситуації.

ВАЖЛИВО!

Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» позначено перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню), а саме:

  • товари для новонароджених (пелюшки, соски,пляшечкидля годування тощо);
  • предмети особистої гігієни: зубні щітки, бритви, помазки для гоління, гребінці, масажні щітки, інструменти для манікюру та педикюру (ножиці, пилочки тощо);
  • м'які іграшкидля дітей;